2EYES • OPTIK • MODE • TREND • EGET DESIGN

Ordrup: +45 3964 2828 • Søborg: +45 3964 2808

Henni nr. 2

20131113-101714.jpg

Share Button

Nye lækre 2eyes stel!!

20131111-202500.jpg

Share Button

Støt op om de lokale butikker.

stoet_lokaltDet er så vigtigt, at du støtter op om de lokale butikker, hvis du gerne vil have den gode service fremover. Så tænk før du handler, måske du kan få hele dagens indkøb lokalt og gå glad hjem. Hjælp os med at dele budskabet på Facebook, Twitter eller andet:-)

2EYES har fået trykt dette klistermærke, lokalt selvfølgelig, hos Fortun Lyntryk. På vinduerne i de lokale butikker i Ordrup og Søborg, vil du derfor, fremover kunne se dette klistermærke på vinduerne. Vi håber dette er med til, at få de handlende til at tænke sig om en ekstra gang, når de planlægger deres næste indkøb, så vi sammen kan bevare de mindre butikker, så ikke alt skal handles på nettet eller i storcentre i fremtiden.

Tak til Dansk Detailhandel for designet.

Vi ønsker jer alle en Rigtig God Weekend!

Mvh. 2EYES

Share Button

Stemningsbillede i 2EYES

2eyes stemningsbillede til FB

Faldt lige over dette skønne stemningsbillede fra 2EYES.

Vi ønsker jeg alle en RIGTIG GOD WEEKEND!

Share Button

Efterårets Makeover

Marianne under stor Makeover i Søborg

Ekstra tips og gode råd til vejledning af det helt rigtige stelvalg.

Mariannes ansigt er meget lille. Derfor skal brillerne ikke være for store.
Et brillestel passer i bredden, hvis det er et par millimeter bredere end kindbenene.

Marianne har et relativt kraftigt kæbeparti/firkantet ansigt.
Derfor er det vigtigt, ikke at få for meget tynge der peger nedad.
Vælg derfor et brillestel, der har en skrå retning opad mod ørerne, så det understreger kindbenene.
Det virker, som om Marianne får en ordentlig omgang rouge på kindbenene.

Mariannes favorit stel ved denne makeover, er det stel der ses på det store billede øverst til højre.
Den brune frontfarve er klassisk og passer til alt tøjvalg, mens den hvide stribe og den grønne farve indeni stellet giver lidt spil og lidt frækt, mens det på samme tid passer til de nye striber i håret.

Klik under fanebladet ”brillestel” og se videoen ”fem gode tips til brillevalg” og bliv klogere på, hvordan du vælger det helt rigtige stel til dig selv.

Eller book en tid til personlig vejledning i en af vores butikker.

Vi glæder os til at se dig!

Mvh. personalet i 2EYES

Share Button

Per Hillo – Set på Facebook

per_hillo

Maleren Per Hillo – Set på Facebook – Hvor han kommenterer 2EYES altid gode service.

Share Button

Eksklusiv forvandling i Liebhaverboligen

Klik for at læse: Eksklusiv Forvandling

Share Button

2EYES laver stor makeover i Søborg

Lene fra Irma i Søborg under stor Makeover

Share Button

TOM FORD EYEWEAR

TOM FORD EYEWEARTOM FORD EYEWEAR

THE SPRING/SUMMER 2013 COLLECTION

For Spring-Summer 2013, Tom Ford presents striking frames that are evolutions of his best-selling eyewear designs. Crafted from exquisite materials and featuring superb fabrications, the new collection includes 22 new sunglass frames and 14 optical frames for women and men.

There are fourteen new sunglass designs for women including the Grant (267), a rounded, mask-like design that takes inspiration from 1960’s ski goggles. An extremely distinctive, bat-wing frame is offered in two versions: the exaggerated Bardot (284), and the subtler shape of the Lana (280). The season’s bold new eyewear direction is seen in the Nastasya (304), a metal cat-eye frame made of shiny palladium or shiny rose gold.

The collection also offers sensual new ways to wear color. The injected cat-eye, Anastasia (303), is offered in six shades including shiny orange, violet, and bluette. The vintage-inspired Christophe (279) is offered in nine shades that include stripped brown with a violet, gray or rose base.

Three frames deliver a new twist on TOM FORD’s most popular women’s sunglass styles. The Francoise (272) is a larger and more rounded version of the iconic Whitney design. The Jade (277) revisits the TOM FORD criss-cross front in a lightweight frame with metal rims around the lenses and the Vivienne (278) is an update of the Jennifer frame in rich acetate.

Modern designs with vintage inspirations complete the women’s sunglass line-up. The Alicia (275) and Candice (276) reinvent the soft sophistication of a rounded, 1950’s silhouette, while the Cori (282) and Faye (281) combine plastic frames with sleek metal bridges.

The Cole (285) is an elegant and easy-to-wear unisex update of the aviator shape.

A striking combination of injected rims, metal temples and a unique metal bridge gives the Robbie (286) its head-turning look. The style comes with 2 sets of lenses; one mounted and one enclosed. The metal-front Tate (287) has a sexy edge while the Callum (289) and Lennon (288) are masculine shapes with a vintage feel. The rounded Rock (290) evokes a timeless look with its plastic front and metal bridge and the richly colored Flynn frame (291) showcases Tom Ford’s distinctive take on retro style with its slightly peaked bridge.

Optical frames for women this season include a new design with an oval shape (5251). This eye-catching new silhouette benefits from richly hued, curved plastic. Women also get vintage-inspired acetate frames with metal ‘T’ inserts on the temple offered in subtle oval (5244), rounded (5245) and wide silhouettes (5246). Meanwhile (5249, 5250), are slimmer plastic frames with metal temples. This season, Tom Ford introduces a new, thin-rimmed design for an especially sophisticated woman. One version combines acetate frames with metal temples (5247) while the other is taken to wider extremes in shiny, delicate metal (5248).

Men’s optical frames this season include a vintage-style frame made of thick acetate in five rich colors including olive green and dark grey (5252, 5253). Tom Ford also takes inspiration from timeless, 1920’s masculine style with a rich acetate frame finished with the signature ‘James Bond’ temple hinge (5254). A thin-frame in metal (5255, 5256) gives the wearer a more discreet look.

Finally, the Spring-Summer 2013 collection presents a men’s optical frame with a distinctive style that is the optical version of the TOM FORD Jasper sunglass frame.

Share Button

2EYES i Søborg

http://billeder.2eyes.dk/#0

Share Button

2EYES i stor Femina reportage

KLIK HER FOR AT ÅBNE FEMINA (2EYES reportagen)

Share Button

Se 2EYES Brille & Solbrillekollektion

Nu kan du se alle 2EYES Brille & Solbrillestel

2EYES designer og producerer selv brillestel og solbriller. Hvert stel laves i maks 25 eksemplarer, hvilket gører brandet meget efterspurgt. Alle stellene er i meget høj kvalitet og har detaljer, der understreger ansigtets bløde linier. Stellene er designet af Pia, Christina og Lene og sælges kun i 2EYES. Fra idé til færdigt stel, går der ca. ½ år, men resultatet er til gengæld helt unikt og lækkert.

Klik herunder for at gå til Brille- eller Solbrillekollektionen

SUNGLASSES COLLETION
EYEWEAR/FRAMES by 2EYES
SUNGLASSES by 2EYES

 

Share Button

Nye videoindslag

Se alle 2EYES videoer her

Share Button

Rodenstock-Room glas 188 pr. md.

Har du problemer med din Ipad eller mobilen?
Så lad 2EYES lave nogle gode briller til dig.

I hele September koster et par Rodenstock-Room glas til 188,- pr. md

Share Button

6. august 2011 – Sommertilbud i 2EYES

Venstre Glas GRATIS når du køber briller lige nu (august 2011)

Share Button

18. juni billeder

En våd og blæsende dag, men dog rigtig hyggeligt på Ordrupvej med Jazz og gode vejtilbud
[nggallery id=2]
Share Button

18. juni 2011 Sidste dag med Kø-Tilbud

Vi byder alle velkomme til sidste dag med kø-tilbud i 2EYES.

Der vil være morgenbrød, kaffe, the og for børnene vil der være små fodboldkonkurrencer på vejen der er afspærret i anledning af kultur og fest dagene.

Kig endelig ind i dag i 2EYES – Vi glæder os til at se dig!

Share Button

18. juni 2011 Kø-Tilbud i 2EYES

 

 

Frem til den 18/6 kan du være en af de heldige der får dit brillestel til 100 kr.

Det sker i anledning af kultur og festdagene & festarrangementerne på Ordrupvej d. 18/6

Læs betingelserne i annoncen

Share Button
1 16 17 18
Feedback